دوست دارم با....
 
درباره وبلاگ


یه روزی یکی میاد تو زندگی من که بهترین آدم زندگیمه که قلبم برای اون می زنه الان که تو زندگیم نیست اما این وبلاگو درست می کنم و توش مطلب می زارم تا وقتی اومد تو زندگیم بهش بگم که چقد دوستش دارم!
آخرین مطالب
پيوندها
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تقدیم به همسر آینده ام و آدرس my.future.wife.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 145
بازدید کل : 5100
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

تقدیم به همسر عزیزم




سلام بهترینم اینم یه عکس قشنگ با متن قشنگ

تقدیم وجود نازنین ات



نظرات شما عزیزان:

مرضیه
ساعت19:38---12 ارديبهشت 1391
زندگی مانند پیانوست همان چیزی را میشنوی که مینوازی.سعی کن اگه عاشقف شدی عاشق گناهی بالاتر از دلشکستن نیست.به منم سر بزنی خوشحال میشم.

نیلوفر
ساعت19:32---12 ارديبهشت 1391
گاهی دلم برای خودم تنگ می شود

گاهی دلم برای باورهای گذشته ام تنگ می شود

گاهی دلم برای پاکیهای کودکانه ی قلبم میگیرد

گاهی دلم از آنهایی که در این مسیر بی انتها آمدند و رفتند خسته می شود

گاهی دلم از کسانی که ناغافل دلم را میشکنند میگیرد

...گاهی آرزو میکنم ای کاش...

دلی نبود تا تنگ شود...

تا خسته شود...

تا بشکند...



@...............@..........@............@@@@@.........@ @@..........@@......@.....@......@.........@......@.....@ @.@........@.@....@.........@....@.........@....@.........@ @..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@ @...@....@...@....@.........@...............@....@.........@ @....@..@....@....@.........@...............@....@.........@ @.....@@.....@....@.........@...............@....@.........@ @......@.......@....@.........@................@....@....... ..@


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:دوست دارم, :: 22:45 ::  نويسنده : *یه عاشق*یه منتظر*